fbpx
  • 2
  • 3
  • 4

Rajd Samorządowy na Cyrlę i rajd "Amonitowców"

27 października 2016 r.  odbył się IV Samorządowy Rajd na Cyrlę. Drogę do Rytra pokonaliśmy autobusem a następnie pieszo, maszerując czerwonym szlakiem turystycznym doszliśmy do schroniska na Cyrli (wys.844 m n.p.m.). Po chwili oddechu rozpoczęliśmy zajęcia warsztatowe z samorządności: zabawy integracyjne, które przysporzyły nam wiele radości, wykazywaliśmy się kreatywnością w pomysłach dotyczących dalszej pracy Samorządu Uczniowskiego. W ramach warsztatów dokonaliśmy również oceny dotychczasowej pracy, która napawa nas dumą. Cały czas towarzyszyła nam gitara i świetny humor. Nie zabrakło także pieczenia kiełbasek. Nad przebiegiem naszych wyjazdowych zajęć czuwali,  p.Bożena Jewuła, p. Piotr Kukułka i p. Łukasz Zach.  Wyjazd zdecydowanie możemy zaliczyć do udanych i już czekamy na przyszłoroczny.

Wyprawie samorządowej towarzyszyła grupa 13 turystów, którzy zdecydowali się na rajd dwudniowy w Beskid Sądecki. Jego organizacją zajął się Szkolny Klub Turystyki Górskiej „Amonit”. Pierwszego dnia, po pożegnaniu grupy samorządowej, „Amonitowcy” zdobyli Makowicę (948 m n.p.m.), rozkoszując się jesiennym pięknem bukowego lasu, który porasta ten szczyt. Wieczorem w schronisku odbyła się pasjonująca rozgrywka w grę „Mafia”. Piątek, 28 października, przywitał wszystkich fantastyczną, słoneczną pogodą. Nogi same rwały się do wędrówki. Kilkugodzinnej trasie z Cyrli przez Przełęcz Bukowina do miejscowości Piwniczna Zdrój towarzyszyły imponujące widoki, zwłaszcza w kierunku Pasma Radziejowej i Tatr. Widoczność była znakomita. Wieczornym pociągiem grupa powróciła do Tarnowa. Opiekę nad młodzieżą sprawowali Panowie Piotr Sulowski i Wojciech Sypek. Zapraszamy go galerii zdjęć.

Warto zobaczyć

Trochę historii...

Odwiedza nas 239 gości oraz 0 użytkowników.