fbpx
  • 3
  • 4

Wycieczka do Wrocławia klasy IIIB

Nietypowo zaczął się ostatni rok nauki dla uczennic klasy 3LOB…
Klasa psychologiczna w dniach 4-5.09 wybrała się na wycieczkę przedmiotową do Wrocławia. Pierwszym punktem wycieczki było odwiedzenie Sky Tower, najwyższego budynku w Polsce mającego około 200m wysokości. Właśnie z tego miejsca można zobaczyć całe miasto. Kolejnym punktem wycieczki było obejrzenie Panoramy Racławickiej, zwiedzanie Starówki, Placu Solnego, Ostrowa Tumskiego oraz podziwianie pięknego Rynku z kolorowymi kamienicami i słynnymi Krasnalami. Historii i ciekawostek na temat tych miejsc dowiedziałyśmy się od Naszego przewodnika Pana mgr Andrzeja Smoczyńskiego. Po czasie wolnym udaliśmy się na Rejs  statkiem po Odrze podziwiając miasto nocą. Ostatnimi punktami wycieczki tego dnia było obejrzenie Hali Stulecia, pokazu Fontann, Dworca Głównego i spacer po Wrocławiu. Ostatni dzień zaczęliśmy od zwiedzania ZOO i Afrykarium, gdzie dowiedziałyśmy się dużo więcej na temat zwierząt z całego świata, co na naszym profilu jest nam bardzo potrzebne, nie tylko do prowadzonego projektu, a do zbliżającej się matury. Wyjazd do Wrocławia zakończyliśmy zwiedzaniem Ogrodu Japońskiego i podziwianiem jego roślinności. W godzinach popołudniowych wyjechaliśmy z pięknego Wrocławia i szczęśliwie dotarliśmy do Tarnowa, do swoich nowych obowiązków. Galeria zdjęć...

Warto zobaczyć

Trochę historii...

Odwiedza nas 83 gości oraz 0 użytkowników.